'Korona olanları ziyaret etmeyin' diyen Koca'nın Binali Yıldırım'ı ziyaret etmesi sosyal medyada olay oldu
Daha önceki paylaşımlarında korona virüse yakalananları ziyaret eden vatandaşları "Virüsü yaymayın" diye uyaran Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, testi pozitif çıkan Binali Yıldırım'ı ziyaret etti.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Player yükleniyor...
Eski Başbakan Binali Yıldırım'ın ve eşi Semiha Yıldırım'ın korona virüs testleri pozitif çıkmıştı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca da Ankara Şehir Hastanesi'ne giderek Yıldırım ailesini ziyaret etmişti.
ESKİ PAYLAŞIMI TEKRAR GÜNDEME GELDİ
Bakan Koca, 13 Ağustos'ta yaptığı paylaşımda ise vatandaşları virüse yakalanan hastaları ziyaret etmemeleri konusunda uyarmıştı.
Koca, şu ifadeleri kullanmıştı:
COVID-19 testi pozitif çıkan arkadaşına, geçmiş olsun ziyaretine giden var. Gitmemiş olsa, bugünkü yeni hasta sayısı 1.243 yerine 1.241 olacaktı. 1 kişiye de kendisi bulaştırmış. COVID-19'la mücadele etmek çok zor değil. Yeter ki kurallara uyalım.


Sabah başyazarı Mehmet Barlas: Binali Yıldırım bile koronavirüse yakalandığına göre durum çok ciddi
Yunan, kaçakların paralarını alıp denizin ortasında bıraktı!
Tarikat liderinin istismar ettiği 12 yaşındaki çocuğun babası: 'Seni rüyamda gördüm, hanımım oluyordun' demiş
Türkiye'de koronavirüs nedeniyle 49 kişi daha hayatını kaybetti: Yeni vaka sayısı 1642
Hükümet sisteminin 2 yıllık röntgeni çekildi: Omurga iyi, bürokrasi yavaş
Binali Yıldırım ve eşi koronaya yakalandı
Kılıçdaroğlu'ndan Abdullah Gül ve Muharrem İnce açıklaması
İçişleri Bakanlığı'ndan genelge: Yarın her yer denetlenecek
12 yaşındaki çocuğa cinsel istismarda tutuklanan tarikat liderinin itirafları ortaya çıktı; Aramızda nikah konuşmaları geçti, hata etmiş olabilirim



YORUMLAR
Yorum Yap