WhatsApp'ta yeni özellik: Kullanıcılar aynı hesabı birden fazla cihazda kullanacak
Popüler anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp'ın yeni bir özelliği açıklandı. Kullanıcılar, aynı hesabı birden fazla cihazda kullanabilecek. Ayrıca iPad desteği de geliyor.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Player yükleniyor...
WhatsApp CEO'su Will Cathcart, Whatsapp sızıntılarıyla bilinen WA-BetaInfo'ya açıklamalarda bulundu.
CEO Cathcart, tek bir hesabın dört ayrı cihazda kullanılabileceğini söyledi. Yani WhatsApp'ı kullandığınız telefon internete bağlı olmazsa dahi diğer cihazlardan iletişime devam edebileceksiniz.
Bu özellik WhatsApp'ın rakibi Telegram'da bulunuyor.
WhatsApp, iPad'lerde kullanılamıyor. Cathcart şirketin bir iPad uygulaması üzerinde de çalıştığını aktardı.
Farklı cihaz desteği de düşünüldüğünde WhatsApp hesabınızı ayrı bir telefon numarasına ihtiyaç duymadan hem telefon hem tablet hem masaüstünde kullanabileceksiniz.
Tepkiler sonuç verdi! MDF ihracatı izne bağlandı
Filyos Limanı 537 Milyona ihale edildi, maliyet 2.2 Milyara çıktı
Kapatıldığı söylenen 13 santral zehir saçarak çalışıyor
Getir, 555 Milyon Dolar yeni yatırım aldı; ABD pazarına girmeye karar verdi
Fuat Avni'nin suçladığı iş adamı Mahmut Arslan konuştu
AVM'lerin değeri 50 Milyar dolar eridi! Ağlamaya kalkarsak mendil kalmaz
TÜİK'ten yanlış enflasyon verisi açıklaması: Sehven
Yabancıya sattık, sanayici zora düştü!
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın bugün açıklayacağı müjde ne olacak?



YORUMLAR
Yorum Yap