Varank'tan '300 fabrika' açıklaması: Sehven yazılmış bir isimden koparılan yaygara yeni yatırımları gölgeleyemez
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank, dün Gaziantep'te açılışı yapılan '300' fabrikalaya ilişkin, "Türk sanayisinin gücünü yerinde görmek isteyenlere Gaziantep OSB'nin kapıları açık. Sehven yazılmış bir isimden koparılan yaygara yeni yatırımları gölgeleyemez" dedi.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Varank, "Resmi açılışını yaptığımız 300 üretim tesisi ülkemize hayırlı olsun. Türk sanayisinin gücünü yerinde görmek isteyenlere Gaziantep OSB'nin kapıları açık. Sehven yazılmış bir isimden koparılan yaygara yeni yatırımları gölgeleyemez" değerlendirmesinde bulundu.
Varank ayrıca, Twitter hesabından, Gaziantep'teki 300 fabrika açılışına yönelik iddialara cevap veren Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nin açıklamasını da paylaştı.
Erdoğan, Gaziantep'te 300 fabrika açtı; Hedefleri Türkiye'yi bağımlı kılmak
Açıklamada, söz konusu törende 300 firma içerisinde telaffuz edilen ilk kez yatırım yapan firmalarla birlikte ilave yatırım yapan firmaların da bulunduğu belirtilerek, şu ifadelere yer verildi:
İş adamı şaşırdı: 45 yıllık fabrikamızı yeni diye açtılar
"Medyada daha önce açılışı yapıldığı belirtilen Barem Ambalaj 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde ilave yatırım yapmış olup, açılış listesinde yazılma nedeni yapılan yeni yatırımdır. Yine medyada yer alan Çiğtuğ firmasının 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde yatırımı bulunmamaktadır. Sehven yazılmıştır."
Türkiye, 54 ülke ile finansal hesap bilgilerini otomatik paylaşacak
13 milyon dolar nasıl uçtu?
Engin Gürkan Yıkıcı'dan 5 Milyon Liralık vurgun!
Antalya'da millet bahçesi olacak yere rezidans yapıyorlar
İş adamı şaşırdı: 45 yıllık fabrikamızı yeni diye açtılar
Osmangazi'den geçen binlerce sürücü icralık oldu
Sanal mezat patladı! Günlük dönen para 2 milyon TL
Erdoğan'ın 'yeni' diye açtığı fabrika 45 yıldır varmış
Zafer dediler hezimet! 501 bin yolcu garanti ettiler, 4 bin 746 yolcu geldi



YORUMLAR
Yorum Yap