Mahfi Eğilmez'den Fenerbahçe'ye sitem dolu sözler! Mektubumu okusaydınız...
Ekonomist Mahfi Eğilmez son günlerde kötü sonuçlar alan Fenerbahçe'ye sitem dolu bir paylaşımda bulundu.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Kendi sahasında lig sonuncusu Gençlerbirliği'ne mağlup olan Fenerbahçe, şampiyonluk yarışında ağır bir darbe aldı. Bunun üzerine sosyal medyada Fenerbahçe yönetimine yoğun eleştiriler geldi.
Ekonomist Mahfi Eğilmez de attığı tweetle Fenerbahçe yönetimini kendisini dinlememekle suçladı.
Mahfi Eğilmez yazdı: Fenerbahçe yönetimine son açık mektubum
MEKTUBUMU OKUSAYDINIZ..
Ekonomist Mahfi Eğilmez yaptığı paylaşımda, "Saygıdeğer Fenerbahçe yöneticileri: Size yazdığım açık mektupları okuyup uygulasaydınız bugün farklı bir durumda olacaktık. Bu yıl geçti artık ama o mektupları şimdi okuyup uygulamazsanız gelecek yıl yine bu durumda olacağız." İfadelerini kullandı.
Saygıdeğer Fenerbahçe yöneticileri: Size yazdığım açık mektupları okuyup uygulasaydınız bugün farklı bir durumda olacaktık. Bu yıl geçti artık ama o mektupları şimdi okuyup uygulamazsanız gelecek yıl yine bu durumda olacağız.
— Mahfi Eğilmez (@mahfiegilmez) March 14, 2021
Fenerbahçe isyanda: ‘FETÖ bizi sokağa dökmek istiyor’
Fenerbahçe evinde lig sonuncusu Gençlerbirliği'ne yenildi!
Mustafa Cengiz adaylık kararını verdi
Florya karıştı! Fatih Terim idmanlara çıkmıyor
Ali Koç, Fenerbahçeli futbolculara ne dedi?
Kavga ABD'ye taştı: 360 milyon dolarlık komplo teorisi
Yönetimi eleştirmişti! Galatasaray, Belhanda'nın sözleşmesini tek taraflı feshetti
Fatih Altaylı: Türk futbolundaki en önemli 2 Fethullahçı'dan birisi Hakan Şükür, diğeri Emre Belözoğlu
Ali Koç: Adaylıkta kararsızım




YORUMLAR
Yorum Yap