Dilipak "Koronavirüs'ün faydaları var" dedi, sıraladı: Hava daha temiz, trafik kazalarından can kaybı daha az, dini hassasiyet arttı
"Bu süreç, kapitalizmin sonunu getirebilir"
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Player yükleniyor...
Dilipak, "Korana’nın hiçbir faydası yok mu!? Önce 'fayda' dediğiniz ne? Mutlaka durum ne kadar kötü olursa olsun, elbette faydaları da vardır. Mesela hava daha temiz. Trafik kazalarından can kaybı daha az. Sadece maddi değil, manevi açıdan insanlar ölümle yüzleşince dini hassasiyetler arttı. Bir de herkes bundan sonrası için yeniden düşünmeye başladılar." düşüncesini dile getirdi.
Dilipak, "Yeni bir dünya kurulacak. Bu kesin. Bu şok ulus devletleri ve uluslararası düzen ve örgütleri, ekonomiyi, siyaseti, sun’i sınırları, rejimleri ve iktidar yapılarını radikal bir şekilde etkileyecek. Bu süreç, kapitalizmin sonunu getirebilir. Bu da ayrı bir 'fayda'dır." ifadesini kullandı. Yazının devamı için tıklayın
Vatandaşlar: Partiler de bağış yapsın
İstanbul için yeni korona virüs tedbir paketi açıklandı!
Türkiye, Koronavirüs'te tanı ve can kaybında dünyada kaçıncı sırada?
Soyan dışarıya, yazan içeriye! Kılıçdaroğlu: Yasa bu haliyle vicdansızdır, adaletsizdir
Erdoğan: Atatürk Havalimanı ve Sancaktepe'de 1000 odalı hastane kurulacak
Sağlık Bakanı Koca: Son 24 saat içerisindeki ölüm sayımız 75, vaka sayımız 3 bin 148
100. yıl evde! 23 Nisan resepsiyonu iptal edildi
Koronaya karşı başından aşağı çuval geçirip gezdi
Cumhurbaşkanlığı'ndan koronavirüs salgınında bir iyi iki kötü haber!



YORUMLAR
Yorum Yap