Cumhurbaşkanı Erdoğan, yasama, yürütme ve yargı organlarının temsilcilerine yemek verdi
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki yemek, basına kapalı gerçekleştirildi.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Player yükleniyor...
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, yasama, yürütme ve yargı organlarının temsilcileri ile yemekte bir araya geldi.
Yemeğe, TBMM Başkanı Mustafa Şentop, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Anayasa Mahkemesi Başkanı Zühtü Arslan, Yargıtay Birinci Başkanı İsmail Rüştü Cirit, Danıştay Başkanı Zerrin Güngör, Sayıştay Başkanı Seyit Ahmet Baş, Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Cumhurbaşkanlığı İdari İşler Başkanı Metin Kıratlı, Uyuşmazlık Mahkemesi Başkanı Hicabi Dursun, Devlet Denetleme Kurulu Başkanlığı Yunus Arıncı ve Cumhurbaşkanı Özel Kalem Müdürü Hasan Doğan katıldı.
ALO 153 çağrısını İmamoğlu yanıtlayacak
İstanbul Üniversitesi öğrencilerinin protestosuna polis müdahalesi
İstanbul'da metro cumartesi günleri de 8 vagon olacak
Çocuklar arasındaki kavga ölümle sonuçlandı
Tapulu arazim dedi, yolu kapattı
Kişiye özel düzenleme iddiaları: Müsteşarlıktan rektörlüğe 1.5 ayda atandı
Libya Tezkeresi Meclis'te kabul edildi...
Fatih'te bir kişi kaldırımda donarak öldü
Arnavutköy kumaş fabrikasında yangın çıktı



YORUMLAR
Yorum Yap