Bakan Şimşek, Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne gelmedi! İş insanlarının paraları boşa gitti

Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'le görüşmek için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılan iş insanlarının hayali suya düştü.

  • | Son Güncelleme:
  • | İş'te Gündem

Capital, Ekonomist ve Start Up dergileri tarafından düzenlenen Uluslararası Ekonomi Zirvesi UEZ, bu yıl 14’üncü Sapanca'da yapılıyor.

Zirveye Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in katılacağı haftalar öncesinden duyurulmuştu.

Şimşek, zirvede önce konuşma yapıyor, sonra da önemli iş insanlarıyla özel bir mekanda toplantı yapıyordu.

İş insanları da bakan Şimşek'le görüşme yapmak için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılıyordu.

Şimşek geçen sene zirveye gelmiş, ancak iş insanlarıyla görüşmeden toplantıdan ayrılmıştı.

Bu sene Şimşek'le görüşme umuduyla toplantıya katılan iş insanları büyük bir hayal kırıklığı yaşadı.

Bakan Şimşek, toplantıya katılmayarak sadece video mesaj gönderdi.

Şimşek gelmeyince de iş insanlarının paraları boşa gitti.

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ
İş dünyasının gündem özeti e-posta kutunda. Piyasalar, ekonomi, iş dünyası, siyaset, teknoloji ve life style haberler.
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol
Adınız, Soyadınız:
E-posta adresiniz:

YORUMLAR

Bu habere henüz yorum yapılmamış.İlk yorum yapan sen ol...

Yorum Yap

Bu Alan Boş Bırakılamaz
Bu Alan Boş Bırakılamaz
Yorum Yapma Şartlarını Kabul Etmediniz
X

E-BÜLTEN ÜYELİĞİ

İş dünyasının gündem özeti e-posta kutunda. Piyasalar, ekonomi, iş dünyası, siyaset, teknoloji ve life style haberler.
E-Mailin ile Ayrıcalıklı Üye Ol, ilk Sen haberdar ol