Bakan Şimşek, Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne gelmedi! İş insanlarının paraları boşa gitti
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'le görüşmek için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılan iş insanlarının hayali suya düştü.
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Capital, Ekonomist ve Start Up dergileri tarafından düzenlenen Uluslararası Ekonomi Zirvesi UEZ, bu yıl 14’üncü Sapanca'da yapılıyor.
Zirveye Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek'in katılacağı haftalar öncesinden duyurulmuştu.
Şimşek, zirvede önce konuşma yapıyor, sonra da önemli iş insanlarıyla özel bir mekanda toplantı yapıyordu.
İş insanları da bakan Şimşek'le görüşme yapmak için Uluslararası Ekonomi Zirvesi'ne katılıyordu.
Şimşek geçen sene zirveye gelmiş, ancak iş insanlarıyla görüşmeden toplantıdan ayrılmıştı.
Bu sene Şimşek'le görüşme umuduyla toplantıya katılan iş insanları büyük bir hayal kırıklığı yaşadı.
Bakan Şimşek, toplantıya katılmayarak sadece video mesaj gönderdi.
Şimşek gelmeyince de iş insanlarının paraları boşa gitti.
TUSAF'ın yeni başkanı kim oldu?
Çetin Cıvata'dan 'Güneş'e büyük yatırım
İzmir'de kupon araziler satışa çıktı! 200 milyonluk indirim
İBB'den taksi ihalesine ikinci onay!
Güzellik merkezi sahibi yüzlerce kişiyi dolandırıp yurt dışına kaçtı!
Satışlar patladı: Ev ve iş yerlerine gizli kamera servisi!
El konulan İmamoğlu İnşaat'ın yeni yönetimi belli oldu!
Bakanlıktan açıklama: Vergi affı mı gelecek?
Türkiye'nin akaryakıt devi iflasın eşiğinde!




YORUMLAR
Yorum Yap