Ahmet Ağaoğlu'ndan Ali Koç'a Novak göndermesi: Madem paran yok, Novak'a 3 milyon 650 bin Euro'yu nasıl veriyorsun?
Trabzonspor Başkanı Ahmet Ağaoğlu'ndan Fenerbahçe'ye Filip Novak transferi için gönderme geldi...
- | Son Güncelleme:
- | İş'te Gündem
Player yükleniyor...
Fenerbahçe, Filip Novak’ın transferi için hazırlanan özel videoda Trabzonspor’a gönderme yaparken Ahmet Ağaoğlu’nun Kulüpler Birliği Vakfı’nın Riva’daki toplantısında sarı-lacivertlileri ve başkan Ali Koç’u "Novak bizde 700 bin Euro’ya oynuyordu. 900 bin Euro önerdik ancak kabul etmedi. 1 milyon 650 bin Euro’ya Fenerbahçe ile anlaştı. 1 milyon Euro imza parası ve 1 milyon Euro da menajerlik ücreti veriyorlar. Madem paran yok Novak’a 3 milyon 650 bin Euro’yu nasıl veriyorsunuz" sözleriyle hedef aldı.
Ali Koç, Galatasaray'ı ikiye katladı!
Mustafa Cengiz'den harcama limiti açıklaması: Muz cumhuriyeti oluruz
Samandıra’da Erol Bulut kanunları! İlk şartı...
Nihat Özdemir'den Ali Koç'a: Ben Fenerbahçe Başkanı olsam imzayı atarım
Beşiktaş'a külçe külçe altın bağışlayan Burak Yakın ile ilgili şok iddia!
Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'ndeki rakibi Yunan temsilcisi oldu
Fenerbahçe'nin yeni kaptanı Gökhan Gönül
Rahmi Koç'tan Beşiktaş'a büyük bağış
Altında yıl sonu tahminleri yükseldi



YORUMLAR
Yorum Yap